"MnS" w Polsce

Dział NIESPOILEROWY - nie wolno odwoływać się do wydarzeń nie pokazanych w Polsce.
Dawidek
Administrator
Posty: 10266
Rejestracja: 2006-06-21, 22:17
Lokalizacja: woj. śląskie
x 78
Wiek: 43

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dawidek »

Adex-fan Brooke pisze:Gdzie mam za miesiąc zmienić, że nie chce pobierania co miesiąc?
Wczoraj udało mi się usunąć automatyczne pobieranie środków z karty. Trzeba będzie ręcznie na nowo opłacić, ale jest to lepsze rozwiązanie, bo mam wtedy wszystko pod kontrolą.
Wejdź do swojego profilu, kliknij na zakładkę "Subskrypcje", pojawi Ci się tabelka z nazwą wykupionego pakietu i jego ważnością, kliknij w nazwę pakietu, załaduje się strona z pakietem i informacją na pasku pod nazwą. Przez większą część opłaconego okresu chyba widnieje komunikat "weryfikacja płatności". Komunikat o możliwości anulowania zauważyłem dopiero wczoraj - na dwa dni przed wygaśnięciem obecnego okresu. Po anulowaniu, pojawia się opcja zakupu pakietu na kolejny miesiąc - ale bez możliwości zakupu go, bo subskrypcja trwa jeszcze do jutra. Na razie nie znalazłem opcji wykupienia na rok. Jak zauważę coś ciekawego i nowego - napiszę.
cmk
Posty: 1113
Rejestracja: 2009-05-16, 19:44
Lokalizacja: Polska
x 11

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: cmk »

Adex-fan Brooke pisze:Działają wam dziś odcinki? Mi nie :evil: ale może dlatego, że dopiero opłaciłem na kolejny miesiąc. Powinny jednak od razu działać... co bardziej wkurzające ja nie chciałem opłacić na miesiąc tylko na rok, a tu automatycznie pobrało mi opłatę :shock: Gdzie mam za miesiąc zmienić, że nie chce pobierania co miesiąc?
U mnie działa... Zgłaszałeś to do RED GO? Daj znać jeśli nie uzyskujesz od nich pomocy.

Cynthia pisze:Nie działa mi pakiet. Dostałam maila z tytułem "płatność pomyślna" a mam zablokowane odcinki.
A co masz w ustawieniach w zakładce Subskrypcje?
Ostatnio zmieniony 2022-11-04, 18:29 przez cmk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Cynthia
Posty: 1326
Rejestracja: 2005-08-25, 22:05
Lokalizacja: mazownieckie
x 41
Wiek: 49

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Cynthia »

Mam:
"PAKIET PREMIERY
19.99 zł
Automatyczne odnowienie: 03.12.2022"
Na koncie w banku widzę, że pieniądze poszły, dostałam maila, że pakiet jest opłacony.
Aktualnie oglądam "Chicago One".
Dawidek
Administrator
Posty: 10266
Rejestracja: 2006-06-21, 22:17
Lokalizacja: woj. śląskie
x 78
Wiek: 43

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dawidek »

Pięć postów z "Bieżących odcinków" zaczynając od posta Adexa z 9.50, zostało przeniesionych do tematu "MnS w Polsce". Jest to najbardziej odpowiedni wątek do prowadzenia rozmów na temat problemów z RED GO.
Awatar użytkownika
Cynthia
Posty: 1326
Rejestracja: 2005-08-25, 22:05
Lokalizacja: mazownieckie
x 41
Wiek: 49

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Cynthia »

Nadal mam zablokowane konto. Pieniądze wzięli, a nie udostępnili mi odcinków.
Aktualnie oglądam "Chicago One".
B@r
Posty: 8658
Rejestracja: 2005-08-31, 19:12
Lokalizacja: LA
x 43
Wiek: 36

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: B@r »

Nie ma co dawać się oszukiwać, na twoim miejscu zrezygnowałbym z subskrypcji, skoro płacisz w błoto.
Ta ich stronka i działanie to jakieś kpiny.
"Stephanie is not for here you anymore. She's gone now. Things are going to be very different around you right now. I'm going to find a way to stop you".
Awatar użytkownika
Marcin1
Posty: 755
Rejestracja: 2012-10-07, 15:15
Lokalizacja: Bytom
x 3

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Marcin1 »

Dziwię się, jak piszecie 😱. Ja nie miałem żadnych problemów 🤷
Dawidek
Administrator
Posty: 10266
Rejestracja: 2006-06-21, 22:17
Lokalizacja: woj. śląskie
x 78
Wiek: 43

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dawidek »

Ja też nie miałem problemów, w poniedziałek kupiłem na kolejny miesiąc i odcinki odblokowali mi od razu.

Cynthio, spróbuj skontaktować się z nimi na FB, jeśli masz konto i bezpośrednio napisać im na Messengerze. Jeśli nie będzie odzewu czy właściwej reakcji, to będzie to nieładne z ich strony i śmiało możesz myśleć o rezygnacji z subskrypcji. RED GO powinno Cię przepraszać na kolanach za ich wpadkę.

Zastanawiam się, czy nagłośnić temat na fan page'u forum.
Awatar użytkownika
Cynthia
Posty: 1326
Rejestracja: 2005-08-25, 22:05
Lokalizacja: mazownieckie
x 41
Wiek: 49

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Cynthia »

Napisałam do nich maila, wysłałam potwierdzenie z konta. Nie odpisali, ale dziś wieczorem już mi wszystko działa. Nie wiem jak to działa, czy coś się dzieje automatycznie, czy tez ktoś mi to odblokował. W każdym razie mogę oglądać i się z tego cieszę.
Aktualnie oglądam "Chicago One".
Dawidek
Administrator
Posty: 10266
Rejestracja: 2006-06-21, 22:17
Lokalizacja: woj. śląskie
x 78
Wiek: 43

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dawidek »

Świetnie, że Ci teraz działa. Musieli się zreflektować, że coś jest nie tak i naprawić swój błąd. Przyczyn może być wiele, ale teraz jest to nieważne, bo działa. :wink: I oby takie wpadki nie miały już miejsca.
Awatar użytkownika
Adex-fan Brooke
Posty: 18012
Rejestracja: 2005-08-24, 15:51
Lokalizacja: woj.dolnośląskie
x 68
Wiek: 40

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Adex-fan Brooke »

To jest tak samo jak było u mnie, chyba około 2 dni nie działało i już działa. Pewnie to jakieś ogólne usterki bo wątpię aby ktoś siedział i pykał guziczkiem komu ma zadziałać :lol:
Polecam:DYNASTIA,Sunset Beach,B&B,Melrose Place,Desperate Housewives,Świat wg Bundych,Allo Allo,Pokolenia,Moonlighting,Baywatch,Alf,Nanny,Co ludzie powiedzą,Ally Mcbeal,QAF,Prison Break,Dexter,Dr Quinn,Y&R,Devious Maids, Sex and the city
Awatar użytkownika
Cynthia
Posty: 1326
Rejestracja: 2005-08-25, 22:05
Lokalizacja: mazownieckie
x 41
Wiek: 49

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Cynthia »

Powinni nam dodać te dni kiedy nie mogliśmy oglądać do okresu rozliczeniowego.
Aktualnie oglądam "Chicago One".
Dawidek
Administrator
Posty: 10266
Rejestracja: 2006-06-21, 22:17
Lokalizacja: woj. śląskie
x 78
Wiek: 43

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dawidek »

Chciałem dziś obejrzeć dwa odcinki "MnS" z ubiegłego tygodnia. Czekała na mnie niemiła niespodzianka.

Po zalogowaniu się, pojawiło się - znane mi już - okienko z prośbą o usunięciu jednego z 10 urządzeń przypisanych do konta. Na górze okna widnieje komunikat następującej treści:
RED GO pisze:Maksymalna liczba urządzeń przypisanych do konta została wykorzystana. Proszę usunąć jedno z urządzeń, aby zastąpić je obecnie używanym. Pamiętaj, że liczba zmian urządzeń w danym miesiącu wynosi 10.
Ta informacja jest mi znana, z wyjątkiem ostatniego zdania. Wydaje mi się, że wcześniej monit był krótszy, pozbawiony ostatniego zdania. Zauważyłem go dopiero dzisiaj i to dopiero po wykonaniu paru ruchów, o czym niżej. Po wybraniu "urządzenia" do usunięcia, pojawiła się belka nad loginem o treści:
RED GO pisze:Subscriber devices changing limit exceeded!
W tłumaczeniu: "Przekroczony limit zmiany urządzeń abonenckich!"

Tym sposobem uniemożliwione jest zalogowanie się do serwisu.

Wnioskuję, że przyczyną mogą być ustawienia przeglądarki, która przy zamykaniu usuwa wszystkie cookies (ciasteczka). W ten sposób serwis traktuje nowe zalogowanie z nowego urządzenia. Zaznaczę, że loguje się z jednego urządzenia, tej samej przeglądarki (może tu mieszać VPN, wbudowany w antywirusa). W październiku logowałem się więcej niż 10 razy i nie miałem żadnych blokad.
Wyżej wspomniany komunikat ukazał się moim oczom dopiero po zmniejszeniu rozmiaru tekstu w przeglądarce (z racji wzroku mam na stałe ustawione powiększenie 100% - czasem muszę zmniejszyć, by wykonać jakąś operację).

Wygląda na to, że RED GO stosuje rozwiązania, których kiedyś używała nieistniejące już nc+ GO (zastąpione przez Canal+ Online - tu z czymś takim się nie spotkałem). Wydaje mi się, że będę musiał przechytrzyć RED GO i w którejś przeglądarce zainstalowanej w komputerze nie usuwać ciasteczek, by serwis nie wariował.

Czy jakiś serwis streamingowy stosuje praktyki, jakie ma RED GO?
Awatar użytkownika
Cynthia
Posty: 1326
Rejestracja: 2005-08-25, 22:05
Lokalizacja: mazownieckie
x 41
Wiek: 49

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Cynthia »

Nie usuwam ciasteczek, więc nie wiem jak to działa gdzieś indziej. Limit urządzeń jest chyba wszędzie, ale nigdy nie miałam z tym problemu. Może używaj innej przeglądarki tylko do Red Go.
Aktualnie oglądam "Chicago One".
Dawidek
Administrator
Posty: 10266
Rejestracja: 2006-06-21, 22:17
Lokalizacja: woj. śląskie
x 78
Wiek: 43

  • Cytuj
  • Zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Dawidek »

Tak, limit urządzeń jest wszędzie, ale chyba chodzi o limit jednocześnie zalogowanych do danego serwisu. W nawiązaniu do wczorajszego wpisu, Player, TVP VoD nie robią takich rzeczy, jakie opisywałem. Mój post jest w zasadzie zwróceniem uwagi i ostrzeżeniem przed wejściem w tę pułapkę. :wink:

Cynthio, mam zamiar zrobić tak, jak proponujesz, czyli wykorzystać jedną z przeglądarek do korzystania tylko z RED GO.
ODPOWIEDZ